UNHCR: Zomi gambeelte vai akikhel thute tawh kisai in zaksakna
Zogam khanglam ah galvai buaina hong nasia semsem ahih manin Zomi gambeelte humbitna piak zomlai ding cih UNHCR panin khensat khin uh ahi hi. Gambeel ahih na uh UNHCR in kizom suaksak ding hi.
Tua tawh kizui in UN card/laidal piakna lam pan (Registration) leh Gambeel hihna khensatna (RSD) lampan kikkhelna pawlkhat om hi. Gambeel hihna khensatna (RSD) leh Gambeel hi maw, hilo cih theihsakna (result) a ngakte thu pawl khat ki khel tawh kizui in hun kisot to behsuak hi. Tua hih manin a kisam bangin UNHCR panin hong kizasak kik ding hi.
Gambeelte leh Gambeel siaute koi pan hong pai uh hiam cih kibulphuh masa lo in, gambeel leh galtai ahihna, amaute thu teng akiciamtehte pha takin etkikna kibawl hi. Tua etkikna te tawh kizui in thu om bang hong kizasak ding hi.
Gambeel siaute hita leh Gambeelte te in August 1, 2018 pan March 14, 2019 hun sung Option teelna tawh kisai in a teel kha te, tua ateelna uh ki ngaihsut sak nawnlo ding in gambeel mi khat in hong ki ciaptehsak ta ding aa, gambeel mi khat in hong kisang ding hi. Cihnopna in ah:-
August 1, 2018 pan march 14, 2019 kikal a sitteelna sungah a kihel khalo Malaysia ah om gambeel mite ading in UNHCR card Renew ding in hongpai ciang in atungah ki gensa dan mah in ki hingsak suak ding hi.
August 1, 2018 pan march 14, 2019 kikal a sittelna sungah a kihelkha gambeel mite lak ah option 1 ahi Dec 31, 2019 ni a card a si dingte zong pen UNHCR nasepzia dungzui in Gambeel hihna Card kipia kik ding hi.
August 1, 2018 pan March 14, 2019 kikal a sittelna sungah kihel a, Option 2 ahi laidal a ngah gambeelte tungah Gambeel hihna Card hingsak kik (Tettantoo) hun ciang kipia kik ding hi.
Hih atung aa, thu tawh kisai in card hingsak kik (tettantoo) kha nailo na hihvua leh zong UNHCR zum pan card tettan a beimaa in card tettantoo ni ding phone tawh hong zasak kik ding uh hi. UNHCR zumpan phone hong ki sap/ho kei leh UNHCR zum ah card a hing hun bei nailo pi in nongpai loh ding uh kongzasak uh hi.
- Phone numbat a khelte in UNHCR zum ah zaksak ding hi aa, zasak dan ding a nuai aa bang ahi hi.
- Hih phone numbat 011-172 25222 ah lai khak ding
- Lai na khak ciang in anuai aa hong ki lak bang in a baanbaan in ki bang sitset in khak ding ahi hi.
- Gelh dan ding: PHONE<halding>UN numbat<halding>UN maannuai aa numbat<halding>phone numbat thak Gentehna: PHONE 791-13C12345791 791-12345678 01212345678
- Na khak khit ciang in hong ki dawng kik ding aa, “ni 7 sung in na phone numbat thak piak hong ki alui tawh hongki khelsak kik ding hi” cihlai mikang lai tawh na ngah ding hi.
- Hih phone numbat in lai bek saang thei ding hi.
- Hehpihna tawh na phone numbat na khek vua leh na phone numbat thak bek hong khak un. Adang vai tuamtuamte hong khak kei un. Adang nong khak vua leh hong ki simsaklo ding aa, hong ki etsaklo ding hi.
- UNHCR zumah na pai kik ding hun pen a ki khel a om zenzen leh UNHCR pan in phone tawh ahi zong in phone pan lai tawh ahi zong in thu hong zasak ding uh hi.
Community Messaging on Change In Processing For Chins
In response to the worsening security situation in southern Chin State in Myanmar, UNHCR, the UN Refugee Agency, has affirmed that Chin refugees may still have ongoing international protection needs. As a result, UNHCR will be maintaining their refugee status.
Please be advised that the registration and refugee status determination procedures are in the process of being amended to ensure that the change is acted on. For this reason, the refugee status determination interview appointments and results appointments scheduled for Chin asylum-seekers will be temporarily delayed until further notice to ensure that all adjustments are made appropriately. UNHCR will share further information on this with you in the near future.
UNHCR is currently reviewing all processes relating to registration, refugee status determination and documentation for all asylum-seekers and refugees regardless of their country of origin. Information will be provided as the review progresses.
All individuals holding documents as asylum seekers or as recognised refugees, regardless of the previous policy and options that they may have chosen between 1 August 2018 to 14 March 2019, will have their refugee documents renewed, this means:
All individuals who have not undergone the individual review process in the period 1 August 2018 to 14 March 2019 and are scheduled to approach UNHCR for a refugee card renewal appointment, will have their refugee cards renewed following the procedure applicable to all recognised refugees in Malaysia.
All individuals who have undergone the review process in the period 1 August 2018 to 14 March 2019, and chose the refugee card with a validity until 31 December 2019, will be re-issued with UNHCR refugee card following the same procedure for all recognised refugees in Malaysia.
All individuals who have undergone the review process in the period 1 August 2018 to 14 March 2019 and were issued with Refugee Paper Certificates will be re-issued with UNHCR refugee cards following the same procedure for all recognised refugees in Malaysia.
If not already done, you will be contacted and given an appointment to come to the office before the expiry of your card or refugee paper certificate for the purpose of renewing the card or receiving a refugee card under the three categories explained above. Please do not approach UNHCR without having been contacted by UNHCR first for an appointment.
- Please keep UNHCR informed of changes to your contact details through the following steps:
- Please send an SMS to 0111 7225 222
- Please enter the following information in the SMS exactly following this sequence:
- Key in PHONE<space>Case Number<space>Individual Registration Number<space>New Phone Number
- For example: PHONE 791-13C12345 791-12345678 0121234678
- You will receive an SMS confirming that your new contact details have been updated successfully within 7 days.
- This mobile number will only receive SMS.
- Please only send updated contact details and your registration number. All other information that is sent will not be saved nor read.
- If there are changes to your appointment dates, UNHCR will inform you by phone or SMS.
Comment piaknop aomleh...